Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Sunday, December 19, 2010

GEMBIRA, DAN BERSYUKUR SESANGAT!!!!

Salam readers semua, segan la aku nak cakap tapi aku cakap jugak la. Hari ni bufday aku, so Selamat Hari Jadi kepada diri aku sendiri. hehehehe. Sebenarnya aku baru lepas celebrate bufday aku yang diacarakan oleh Sheryll Samad di NZ Garden dekat dengan KLCC tu. Okey statement tu betul tapi ada sikit kelentong la. Sebenarnya aku baru balik daripada Honda Dream Nights dan memang dreams aku la. Honda Dream Nights adalah malam pelancaran motor terbaru keluaran Honda iaitu CBR 250R.

Antara acara dalam majlis tu adalah pelancaran motor, best couple of the night, lucky draw dan ada persembahan daripada Michael Jackson yang boleh cakap melayu.hehehehe. Apa yang bestnya, selain aku dapat tengok pelancaran motor tu, aku dan my dearest girlfriend dapat dicalonkan antara top 4 best dress couple of the night. Thankz Honda. Tapi tu tak best lagi, apa yang lagi best adalah aku dapat lucky draw iaitu sehelai t-shirt yang yang ditandatangani oleh Andrea Dovizioso iaitu racer untuk team Repsol Honda dan yang paling best dapat riding GLOVE yang ada tandatangan juga.

Pergh sekali dua aku dapat hadiah untuk harijadi aku. Tapi aku amik gloves ja yang t-shirt siap frame tu aku bagi girlfriend aku simpan. So memang meriah la kira sambutan birthday aku. Tapi sedikit kecewa sebab tak dapat grand lucky draw iaitu full face helmet Arai. Tapi kira bersyukur la dapat glove dengan tshirt ni. ni aku letak sikit gambar aku masa pergi honda dreams night tu. Salam, cheers.

Ni la finalist untuk best couple of the night.

Im with Sheryll Samad. Ignore my idiot face.

Looks so macho sitting on this new CBR250R. Insyallah kalau ada rezeki lebih akan ku beli. Korang tolong la doa-doakan ye.

TShirts yang gf aku menang.

Ladies biker of the night. Semua bawak motor atas 650cc tu. ada yang bawak Z1000.
Glove yang aku menang. Nampak tak sign tu. Tu yang buat lagi mahal. hehehe. Lepas ni boleh beli motor ni.

4 comments:

eqacashperlala said...

WOW!
best birthday celebration ever!

happy birthday anyway :)

ariph™ said...

ha, tu hadiah besday ko aku bg.
again, hepi besday!

Anonymous said...

aku punye mane.... -ee-

Anonymous said...

awek aku sblah awek ko^_^ dye pown dapat tshirt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...