Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Sunday, November 14, 2010

SILA UNDI VIDEO PSA KAMI !!!-MUFORS




Akhirnya video projek Public Service Announcement(PSA) telah berjaya di'upload' untuk pertandingan MUFORS (Malaysian Unite For Road Safety). Video kami yang bertajuk


"Headgear the Saviour"


Tajuk video ini dicadangkan oleh membe blog kami yang bernama Ayap. Kami merasakan nama ini di sesuai untuk video kami. Tahniah Ayap. Nanti kami akan buat sedikit penghargaan kepada anda seperti yang dijanjikan. Ni link blog Ayap:



Video ini merupakan hasil titik peluh aku dan 2 lagi membe blog aku iaitu Aran dan Iznulmuazim. Ini link blog kami :
http://akuserabut.blogspot.com/
http://beloghakimy.blogspot.com/
http://iznulmuazim.blogspot.com/

Di sini, kami memerlukan jasa baik anda untuk mengundi Video PSA kami. Kami ucapkan ribuan terima kasih di atas semua undian anda.

Macam mana nak undi?
 
1.First,anda kena register satu akaun dulu sebelum nak undi video PSA kami. Ini link untuk register:



nanti dia akan keluar page macam ni. anda cuma perlu isi username dan password.


2.Second, jika sudah register atau mempunyai akaun. anda sudah boleh vote video PSA kami.
Sehari hanya boleh vote 1 kali untuk satu video.Vote untuk setiap hari digalakkan.Deadline sampai 30.11.2011 !Ni link untuk vote video PSA kami :




Nanti akan keluar page macam ni. Anda cuma perlu klik button vote :)

Ribuan Terima Kasih kepada sesiapa yang sudi vote kami :) Thank you very much !!!

Kepada blogger pula, kami memerlukan bantuan anda untuk mempromosikan/promte video kami. Buat satu entry di blog anda pasal video kami dan buat link ke blog kami dan link untuk vote video PSA kami.

Apa yang korang boleh dapat jika tolong kami promote video kami??

Untuk pengetahuna anda, bagi mana-mana video yang mendapat undian terbanyak akan mendapat anugerah PEOPLE'S CHOICE AWARD ! Video yang berjaya memenangi anugerah ini akan membawa pulang wang tunai berjumlah RM 1000. Kami telah bercadang kalau kami menang award People's award choice. kami akan berkongsi sebahagian wang yang dimenangi untuk blogger-blogger yang membuat entry mempromosi video PSA kami. Sharing is Caring hehehehe :)


Sebagai contoh, kalau 10 blogger yang membuat entry pasal video PSA kami dan kami berjaya memenangi anugerah PEOPLE"S CHOICE AWARD .RM500 akan dikongsi kepada 10 blogger tersebut. Hadiah bergantung kepada bilangan blogger yang membuat entry pasal video kami. dan hadiahnya kami belum tentukan.


Kalau kami berjaya mendapat anugerah PEOPLE'S CHOICE AWARD, jangan risau, pasti ada habuan untuk anda. Tunjukkan POWER OF BLOGGER. Mampukah kuasa blogger-blogger mengalahkan video-video yang lain yang sudah mencecah undian beribu?? Mampukah??!!!

Perhatian!!! JIKA VIDEO KAMI MENANG ANUGERAH PEOPLE CHOICE AWARD JA OK :)
Kalau berminat untuk promte video kami. Kalau sudah post. cuma copy paste link post anda di ruang komen ini . Sekain,terima kasih.

 
Mampukah???

Dilaporkan oleh Aran
Hakimy ada kerja lapangan(fieldwork) :)

2 comments:

suzie rahman said...

gud luck yer

~ i K i N ~ said...

kimy, aku da tolong promote~

http://ariecess.blogspot.com/2010/11/mufors-headgear-saviour-vote.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...