Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, June 14, 2011

AZRI AF9 PIJAK PIANO FCUK!!!


Aku amat piss off kelmarin lepas tengok persembahan Azri AF9 masa konsert final. Tak pernah seumur hidup aku tengok orang pijak piano. Sangat dumbass la ini mamat. Aku tak sure dia meroyan apa sampai berdiri atas piano tu. Aku bukan apa, walaupun aku tak main piano, tapi aku still respect piano a music instrument. Pentas punyalah luas piano gak dia seronok berdiri sambil hentak-hentak kaki.

Aku serius setuju dengan Datuk Hj Ramli MS. Terus tegur Azri tu. Bagi aku, sebagai penghibur, kita kena tau batas-batas untuk membuat persembahan. Pernah tak korang terfikir untuk berdiri diatas set drum, violin, gitar atau benda-benda seangkatan dengannya? For sure la tak. Bagi seorang pemuzik, mereka sangat respek alatan yang diorang mainkan. Dan malam tadi kalau aku jadi band pengiring mau aku berhenti main untuk Azri ni. Aku try cari kat Google pasal orang pijak piano. Satu pun tak keluar. Memang nampak sangat yang tak pernah orang buat pijak piano.

Artis Malaysia ni dah melampau dah. Kalau dulu Faizal Tahir buka baju kena ban. Azri ni pijak piano pun wajib di ban. Aku memang dari awal tak suka Azri ni. First playboy habis la. Sikit-sikit pompuan. Lepas tu macam over acting. Hope pihak Astro ambil tindakan kepada Azri ni. Kalau tak pun pihak berwajib ambil tindakan dekat Astro dan Azri sekali. Senang cite. Sekian.Cheers.

5 comments:

Ocin Chee said...

nk tiru gaga! ;p

J. Abdullah said...

lolwut

so rock singers yg hempas hempas guitars lepas shows kadang kadang tu tak hormat guitars lah?

beloghakimy said...

wuucin: gaga ada pijak piano ke??

Jabdullah: dah agak persoalan ni akan keluar. Sebab apa diorang pecah2kan gitar?? high?? stim?? or still waras??

FaizalRSD said...

Suara dia tak boleh blah pun.Nyanyi pijak piano lak.

Anonymous said...

Gavin Degraw pun penah pijak piano masa 2005 Radio Music Awards. Maybe dia tiru Gavin kot.
Link youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=qoj6-iFDje4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...