Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, October 5, 2010

ALBUM DAH SIAP!!!

Salam readers, kalau korang mengikuti perkembangan aku korang mesti tahu aku ni photographer dan mempunyai syarikat sendiri. Ok kali ni aku nak tunjuk korang semua hasil custom album yang company aku design dan siap sepenuhnya. Sebelum aku tunjuk gambar aku nak bagi sedikit maklumat tambahan. Bagi mereka yang menginginkan saya design custom album siap sekali print saya charge hanya RM300 untuk saiz 8x12 manakala RM350 untuk saiz 10x12. Harga ni untuk jenis leather dan wrapping custom album sahaja. Mahal sikit untuk custom album crystal cover iaitu RM400 untuk 8x12 dan RM450 untuk 10x12. Harga boleh nego lagi kalau korang berminat dengan perkhidmatan aku ni.


Okey ni aku masukkan sample custom album yang baru aku ambil dari kedai tadi. Kedai kat mana, tu tak dapat la aku nak bagitau. hehehehhe.


Crystal Cover Custom Album(Cover dia guna crystal)
Kemasan border hitam dan silver clip

11 helai dan 22 muka surat


Ni la hasil custom album aku buat. Kalau korang nak tau, aku dah buat custom album ni lebih daripada 20 buah untuk tahun ni sahaja. So design aku selalunya berubah-ubah mengikut citarasa client dan idea yang aku dapat masa buat album ni. So kalau nak tempah custom album atau nak dapatkan perkhidmatan fotografi daripada aku dan company aku Matahati Picture, korang boleh la call aku di nombor telefon ni 017-9143429. Kalau ada orang angkat, korang tanya la "Matahati Picture ke??", then aku akan bagi special discount dekat korang dan free gift macam frame ke. So apa lagi kalau berminat just call the number above.Kalau korang nak tengok hasil kerja aku dan geng-geng Matahati Picture korang boleh klik disini. Korang boleh add Facebook Matahati picture disini.


Akhir kata, suport la aku dan crew-crew Matahati Picture. We will always wait for your call. Thanks and have a nice day.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...