Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Thursday, October 7, 2010

FLASHYHEADPIECE IN DA HOUSE!!!!

Salam readers semua. Kali ni aku nak tolong promotekan belog shawl. Aku tengok sekarang ni ramai yang berminat untuk pakai shawl (utk perempuan shj). So aku lawati la satu belog member aku ni dan dia jual jugak shawl. Memang lawa-lawa la shawl dia. Kalau aku perempuan aku dah beli dah. heheheh. Betul ke lawa??? tak percaya tengok contoh-contoh shawl yang aku minat dari belog dia ni.

Harga dia RM28
Harga dia RM25
Memang semua shawl dia menarik perhatian aku ni. Korang boleh la layari belog die iaitu http://flashyheadpiece.blogspot.com/ . Makna Flashyheadpiece dalam bahasa melayu aku sendiri ialah kilauankepalakepingan. hehehehehe. Kalau ada yang berminat boleh order cepat sebab barang sangat limited.Nama member aku ni Faatin dan dia antara member usahawan yang aku kenal.

Sebelum aku tamatkan penulisan aku kali ni, aku nak letak gambar member aku ni yang aku tangkap masa photoshoot satu masa dahulu.hehehehe

Member aku ni belum kawin lagi tapi dah merasa pakai baju pengantin dan makeup dari butik makcik aku Andaman Adreen.




1 comment:

Anonymous said...

ahaaaa perlu ke letak gambar I pakai baju pengantin !!! hahaha. Btw thank you kimy ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...