Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Saturday, January 1, 2011

NO KOMEN !!!!!

Salam semua bloggers dan selamat pagi dunia.

Yes tajuk aku best iaitu NO KOMEN??? What the Hell. Apa sudah jadi ngan aku sampai tak bagi orang komen belog aku. hahahahaha. Bukan macam tu maksud aku. Korang boleh komen tetapi mestilah kena pada tempat dan perkataan yang korang guna. Kalau korang rasa perkataan itu adalah carutan atau tidak sesuai digunakan tidak perlulah korang guna ok. Tapi itu semua terpulang dekat korang la, korang yang nak komen bukan aku kan.

Bukan apa, kalau korang mencarut berbagai pun tak guna. Nanti sorang sorang mencarut dalam belog aku last-last dari post entri aku mengenai Ayam tukar jadi Babi pulak. hahahahaha. Get what i mean??? Kalau tak dapat abaikan.

Untuk pengetahuan semua jugak. I love hot story. Benda hot adalah benda yang kita suka baca betul tak??? Kalau semuanya suam-suam kuku dunia belog just boleh jadi dairi kehidupan je. So more and more hot stories yang akan aku bawa dalam pelbagai bentuk samada politik, hiburan, sukan, tempatan dan apa-apa sahaja yang hot la.Macam surat khabar pulak dah.

I will keep blogging sampai aku tak larat dah. hehehehehhe. Teruskan menyokong belog aku. terima kasih kepada mereka yang menyokong. Pesanan aku: Baca betul-betul, nilai betul-betul kalau aku ada tulis salah, korang komen la apa lagi. hehehehehehe. Sekian, wasalam, Cheers.


2 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

hehe..blogging sampai lebam okeyh..hehe

hepy new year to u :)

azihuhu said...

Saya comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...