Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Saturday, January 1, 2011

MAIZAWATI MENINGGAL DUNIA??? BETUL KE???

Salam, pagi-pagi lagi ada berita yang kurang menyenangkan. Aku jalan-jalan singgah kejap di Beautifulnara. Aku terbaca satu artikel bertajuk Maizawati TIDAK Meninggal Dunia, Fitnah Di Tahun Baru 2011. Terkejut katak juga la aku.Ni baru betul-betul fitnah ni. Untuk yang tak tahu, Maizawati adalah bekas isteri Akhil Hay.

Ganas betul sapa yang lemparkan fitnah lagi-lagi pasal kematian ni. Dah la baru-baru ni Nik Aziz kena fitnah benda yang sama, kali ni pulak Maizawati. Cerita sebenar adalah, Maizawati terlibat dalam kemalangan yang berlaku semalam dan hanya mengalami cedera ringan iaitu patah tangan.  Anak didalam kandungan juga selamat. Korang tak percaya??? baca kat bawah ni.

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

Dah bacakan, so korang tau la cerita dia.Tapi aku respek la, diorang ni sangat tenang. Orang lempar fitnah pasal kematian pun boleh terang balik elok-elok. Sangat berpengalaman. Jadi kita sama-samalah doakan kesihatan san kesejahteraan kepada Maizawati sekeluarga. Jumpa lagi nanti okey. Salam, Cheers.


sumber: BeautifulNara

2 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

ish3....pasal kematian pon diorg boleh wt fitnah2...
kang diorg yg mati betol2 bru tau

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Takpe moga fitnah tu jadi terbalik & umur beliau di panjangkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...