Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Monday, December 27, 2010

PIALA SUZUKI AFF: LASER HIJAU ASALNYA DARI MANA??? & RUSUHAN DI INDONESIA



Salam bloggers sekalian. Sudah tengok video diatas?? Kalau dah korang mesti tahu cerita yang di sensasikan oleh penyokong serta pemain Indonesia iaitu penggunaan laser yang dihalakan kepada pemain Indonesia. Memang benar saya tak nafikan laser tu dipancarkan kearah penjaga gol Indonesia, tetapi siapa yang mulakan dulu. Penyokong Indonesia yang memberikan idea bernas kepada penyokong Malaysia untuk menggunakan laser juga. Bila kena batang hidung sendiri nak kecoh-kecoh pulak. Memang dasar hidup asyik nak provokasi. Ini namanya karma. Penyokong Indonesia perlu tahu setiap benda buruk yang mereka lakukan akan dibalas.

Rusuhan yang berlaku di Stadium Gelora Bung Karno. Perlawanan mungkin akan diadakan di gelangan neutral atau di Malaysia.
Disebabkan provokasi jugalah, kebarangkalian final kedua Piala Suzuki tidak akan diadakan di Indonesia kerana penyokong mereka sendiri melakukan provokasi sehingga berlakunya rusuhan di Stadium Gelora Bungkarno. Rusuhan ini berlaku disebabkan mereka kepenatan menunggu untuk membeli tiket sehingga merosakkan pagar dan padang stadium. Sekali lagi aku nak katakan padan muka kalau final kedua diadakan di gelanggang neutral. Apapun, pasukan Malaysia harus meneruskan kecemerlangan bermain di final kedua nanti. Sekian, Cheers.



3 comments:

My Little Diary said...

salam

syabas pasukan malaysia... :D

IQBAL ZARIN said...

ohh... diorg buat dulu ke? pdn muke lah. orang indon ni serupa barbarian. tau nak merusuh je.

Dim Benihana said...

xda langsung semangat kesukanan..
kecil punya hal, nk dibesar-besarkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...