Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Wednesday, April 6, 2011

BLOG UNDER SURVEILLANCE OF SPRM !!!

Wow what the hell. SPRM have been the most scariest government sector to malaysian. Scarier than the Police or pencegah maksiat. There must be some uniqueness about SPRM to malaysian. Back to malay. Aku rasa bagi sesetengah orang berjumpa dengan pegawai SPRM bagai berjumpa dengan malaikat maut. Sebab SPRM juga Suruhanjaya Diraja start to be famous as Famous Amos.

Sesiapa yang terkorban dekat bangunan SPRM tidak lagi akan dibicara dimahkamah atas tuduhan rasuah walaupun tuduhan itu bernilai more than billion ringgit. Tapi akan dibicarakan with this Suruhanjaya Diraja. Fair right.

What can i say to SPRM, they need to find better fengshui building to make as their headquarters. Dan lebih baik kalau bangunan itu adalah rumah teres satu tingkat sahaja. Because there will be no more place for people with all the billion stress to release their stress by free falling.


SPRM perlu bertaubat. Bak kata Karpal Singh kepada DSAI suatu masa dulu. About DSAI ni pula, banyak yang dok memekik sana sini supaya tubuhkan this Suruhanjaya Diraja. Apa susah, just libatkan SPRM for sure Suruhanjaya Diraja akan ditubuhkan.

Lastly, first apabila ada orang yang terbunuh kita kena ucapkan takziah walaupun cara kematian mereka berlainan dan mengejutkan. Tak perlulah dipersalahkan sesiapa dan biarkan sahaja polis melaksanakan siasatan. Dan tidak akan ada kesimpulan dapat dibuat jika perkara itu baru sahaja berlaku. Kertas siasatan pun maybe baru tulis 2 3 ayat. So all the best for SPRM untuk tangkap orang yang suka sangat makan rasuah and good luck PDRM untuk pastikan kes ini selesai dengan aman.

p/s: terbaca disebuah blog, tanda akhir zaman adalah akan ada sekumpulan manusia yang mengagungkan orang yang telah meninggal dunia.

untuk fakta kes diatas boleh layari blog ini http://dinturtle.blogspot.com

Peace no war, Sekian, Salam, Cheers.

1 comment:

Belalang hijau Perisik said...

harap hal ini juga tak akan d gunakan sebagai modal politik...

biarkan yang lebih arif membuat kerja mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...