Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Wednesday, December 8, 2010

AT LAST!!! AKU UPDATE INI BELOG!!!

Hey guys out there. I know ramai yang pelik kenapa la ini Belog Hakimy tak update-update. The reason i can give is I dont have any internet connection at home. Ni baru la ada internet connection. Tadi keluar jap gi Wangsa Walk beli line broadband Celcom. Walaupun agak slow tapi lagi bagus dari tak da internetkan. To Miss Chiaki Sakiyurai yang sibuk menyuruh aku update belog ni aku dah update belog.

So since aku tak update belog ni, banyak benda yang dah aku buat. Daripada buat lab untuk tesis aku sampailah kerja biasa aku iaitu wedding photography. Sangat sibuk dan penat tapi memang sangat puas. Nanti aku akan upload something untuk korang tengok di belog aku ni. Tunguuuu k. Cheers


1 comment:

~ i K i N ~ said...

hahaha! patut la aku rase kne seru.
fuyyoooooo buat lab tesis tuhh. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...