Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Wednesday, December 8, 2010

FOLLOWER KE 200!!!

Salam semua, thank cause supporting me walaupun aku dah lama tak update. Buka-buka belog ja aku terperasan satu benda, rupa-rupanya followers aku dah mencecah 202 orang.Terlajak 2 orang pula baru nak wat review.Anyway thankz sebab sudi follow Belog Hakimy yang tak seberapa ni.



Cerita pula mengenai follower ke-200, nama follower aku yang ke-200 ni adalah Dax-Nakal dan belognya ialah Miss Chienta Forever. Tak tau la nakal yang macam mane tapi nakal la juga. Nama betul dia adalah Sabariah dan seorang student Uitm Larkin dalam jurusan Accountancy. Belog Dax Nakal ni simple tapi menarik sebab ada gambar-gambar dan mainly cerita pasal personal la. korang boleh la lawati belog Dax Nakal ni dan jangan lupa follow on call sekali. hehehehe. Ni aku tinggalkan sekali link belog dax nakal. http://misschienta.blogspot.com/

Sekian sahaja daripada aku Hakimy, Cheers.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...