Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Wednesday, May 18, 2011

AKU SUKA BLOGGER TAK POPULAR !!!


Hello selamat pagi semua. Aku memang suka sangat blogger tak popular. Tu adalah apa yang aku rasa. Sebab apa aku cakap macam ni. Sebabnya seperti dibawah.

Sebab 1: Kebanyakan blogger tak popular ni tulis dengan penuh slumber dan benda-benda yang fresh. Kalau nak kutuk diorang akan kutuk je orang tu. Dia tak akan terpengaruh dengan mana-mana pihak mahupun menjaga reputasi belog sendiri. Golongan ni kira macam nothing to lose la. Cuba belog kalau dah popular, nak kutuk orang or something bukan main berkias sampai boleh jadi ayat kutukan tu baik je dibaca. Aku bagi contoh blog baru kutuk orang.
"Cik Durian tu asyik tunjuk muka je, kalau ada artis mula la amik gambar tergedik sana tergedik sini."
Sebab 2: Kebanyakan hasil penulisan blogger baru ni tak melibatkan langsung kepentingan diri ataupun duit blog. Senang cerita diorang tak menanti balasan hasil penulisan mereka. Jadi dari sini kita tahu diorang ni jujur dalam menulis.Sesetengah blog yang popular ni tulis sebab nak balasan seperti nak orang lagi ramai follow, nak orang lagi ramai komen, nak jadi popular. Contoh blog popular nak minta balasan macam ni.
"Siapa dapat sponsor Durian untuk party bufday saya, saya akan promote syarikat Durian awak dalam belog saya yang ada 20 juta follower ni."
Okey sebab apa aku tulis artikel ni, bukan untuk sindir sapa-sapa tapi nak bagitau korang semua yang aku ni memang hobi baca belog tak popular. Ada jugak belog popular yang aku baca tapi tak lah aku blog walking selalu sangat. Kalau blog tu follower kurang 500 tu boleh aku katakan belog tak popular. Antara belog yang aku suka adalah belog ini:
Belog-belog kat atas ni ada kelebihan dan kekurangan diorang. Tapi aku lebih suka lihat kepada kelebihan. Mana yang berani, unik dan fresh akan aku walking je selalu.Saranan aku kepada blogger sekian, teruskan berbelog jangan nak cover-cover bila tulis Sebenarnya aku tulis pasal entri ni sebab aku tak sangka dah 400 follower aku. So hopefully aku tak lupa diri bila makin banyak follower. Tu sahaja coretan dan contengan mengarut dari aku. Sekian, Salam Cheers.


16 comments:

Unknown said...

betol2...aq sokong...hahaha....

Cik tikah said...

semoga follower berlambak2 :D

Unknown said...

aku pn kureng teramat kalau jenih2 nak popular jaa keja..kipas sana kipas sini..

ingat readers taktaw ka perangai jenih2 lagu tuh.. haiyhh

tak popular, tapi apa yang disampaikan tu ikhlas insyaALLAH aiyh takda haters menjadah segala nak mai menghentam..

Missy Fatihah said...

well said. sy sngat setuju 101%. hehe.

Ocin Chee said...

lalalalalalala~ xda pon ;p

syuhadah rashid said...

ek? cam 2 ye? oh, cam2 sume tayah follow aku lah.. :)

beloghakimy said...

shah: tq sokong..

areteacar: aminnn... hehehe

nub: ang slalu ja cakap lepas tapi tu yang best pun.. janji tak kipas..

indah: tq setuju.. aku setuju 200%.. ahahah

wuucin: apa yang tak ada??? hehehe..

syud: follow takpe.. tapi jangan dah ramai follower mula belog jadi ngarut..

azihuhu said...

hahaha. go go go for blogger

azihuhu said...

hahaha. go go go for blogger

Cik Nyna said...

betul jgk kan ;)

aRaN said...

tak sindir konon..pasal durian ja aku jumpa 3 sindir !!!! hahahaa

Syafiqah Sabki said...

hahhahahaha,okaih aku cam tauw dialog sape yg sebab no 2 tuh,ngehngeh...

kodokecik™ said...

yang femes kao senarai la..nak tao gak..haha

NUR FARHANA ZAIDI said...

saya blogger baru ^^ :PPP

Amani said...

serius betol. kalau femes gile, follower ribu riban so start buat ads byk2 kt blog. lembab gile nak donload tahap tak hingat.

tp ade gak aku follow blogger yg femes sbb beliau mmg best.

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Kimy..bila masa nama aku ada kat sini..thn lepas pula tu..terharu lana..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...