Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Monday, May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU!!!

Sumber: izoblog.com
Aku dengan ini dengan rasa bangga ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua guru di Malaysia. Tanpa guru tak adalah aku boleh tulis belog panjang-panjang. Tanpa guru juga aku mungkin tidak tahu untuk melayari internet. Tanpa guru juga aku tidak tahu cara nak gunakan komputer dan tanpa guru juga aku rasa sekarang ni aku hanya tulis dalam kertas kajang dan lekat dekat dinding sebab tak ada orang nak ajar aku buka komputer. Jadi Terima kasih guru kerana sudi mendidik aku walaupun aku ni nakal sikit. Saranan kepada kerajaan Malaysia. Hari Guru kali ni naikkan lah gaji guru-guru yang rela hati mendidik aku ni. Sekian Salam. SELAMAT HARI GURU!!!.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...