Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, April 12, 2011

BLOG MLM???


Selamat pagi semua pembaca blog yang budiman. Mulakan hari anda dengan senyuman. Okey tajuk entri aku kali ni aku rasa tajuk yang paling pendek pernah aku buat. Aku berterima kasih kepada sorang blogger dari Sabah ni bernama Josrevalution sebab blog walking ke blog aku. Mesti korang ingat aku nak buat bisnes MLM kan. Salah sama sekali. Entri aku kali ni adalah berkenaan MLM belog menggunakan sistem backlink yang rakan blogger bernama Jos ni bagitau kat belog die.

Kalau korang tanya benda ni sama ke dengan skim MLM dekat luar.Aku akan katakan "YES" ianya menggunakan sistem piramid yang aku congak-congak sama dengan skim gelang AC tu.Cuma korang tak payah kuar modal walaupun satu sen. Cara dia mudah. Korang perlu share dalam 15 link termasuk link belog korang dan korang promote dekat rakan-rakan blogger yang lain. Kalau nak tau lebih lanjut korang boleh pergi ke blog ni Josrevalution.blogspot.com.Kalau nak aku cerita memang susah sebab aku ni malas sikit nak memening dan serabutkan kepala aku. Ni aku tunjukkan korang sikit macam mana skim MLM backlink ni berlaku.

Bila posisi anda pada no.15, jumlah backlink = 1
Posisi no.14, Jumlah backlink = 5
Posisi no.13, Jumlah backlink = 25
Posisi no.12, Jumlah backlink = 125
Posisi no.11, Jumlah backlink = 625
Posisi no.10, Jumlah backlink = 3,125
Posisi no.9, Jumlah backlink = 15,625
Posisi no.8, Jumlah backlink = 78,125
Posisi no.7, Jumlah backlink = 390,625
Posisi no.6, Jumlah backlink = 1,953,125
Posisi no.5, Jumlah backlink = 9,765,625
Posisi no.4, Jumlah backlink = 48,828,125
Posisi no.3, Jumlah backlink = 244,140,625
Posisi no.2, Jumlah backlink = 1,220,703,125
Posisi no.1, Jumlah backlink = 6,103,515,625
Lebih kurang tak gambar tu dengan posisi yang aku tunjuk dekat atas?
Tu dia, bukan main lagi, boleh sampai berjuta-juta lemon visitor dekat belog korang kalau korang guna cara ni.Menarik kan. Sangat menarik dan aku rasa peratusan nak berkesan pun agak tinggi. Kalau sapa nak try boleh try dipersilakan.Jangan sampai belog korang crash sebab banyak sangat visitor sudah.
 
Okey ni pendapat peribadi aku, kalau korang nak mengejar visitor korang boleh guna cara ni. Kalau korang nak duit nuffnang pun boleh guna cara ni. Tapi bagi aku seorang blogger, kepuasan berbelog tu datang sendiri daripada pembaca blog yang baca belog aku sebab content atau entri dan bukan sekadar singgah dan terjah sekejap ke belog aku. Dan mereka yang akan kembali visit semula belog pun sebab dah jadi member-member atau ada something special pada belog tersebut. Apa-apapun semua terpulang kepada individu dan aku tidak menyalahkan sapa-sapa. Apa yang aku boleh cakap sapa yang cipta benda ni adalah Genius & Kreatif. So have a great day and Cheers.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...