Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Thursday, August 4, 2011

KHAIRUL FAHMI & ELIA JEJARI RUNCING FINAL DESTINATION

Bak balik cincin tu. Nak bagi kat Dahlia Teck plak.
Okey final part hari ni memaparkan penamat kepada semua spekulasi yang melanda. Kenyataan telah dibuat oleh Khairul Fahmi bahawa dia akan memulangkan cincin pertunangannya melalui keluarga angkatnya yang menetap di Kuala Lumpur. 

So that's the end of the story. Hope lepas ni kedua-dua belah pihak tidak mengeluarkan lagi kenyataan yang berbaur penghinaan dan juga memalukan. Bukan apa, bila dah clash ni paham-paham la. Bila ada pihak yang tak puas hati mula lah muncul benda yang tak patut. Diharap jejari runcing menerima perkara ni dengan seadanya. Kalau dah tak ada jodoh apa boleh buat. Apa Pun Tak Boleh dah. Jangan lagi cuba untuk memalukan Gol Keeper terhebat Malaya ini.

Lepas ni tidak ada lagi aku rasa post mengenai Jejari Runcing ni sebab zaman popular anda sudah tamat SEKARANG. Bagi Khairul Fahmi teruskan berlatih dan fokus semasa mewakili negara dalam apa-apa perlawanan sekali pun. Apa yang akan jadi kepada Jejari Runcing lepas ni?? Adakah jari semakin runcing atau tumpul ditelan zaman. Sekian, salam, Cheers.

sumber: oh bulan

4 comments:

Si Penakluk said...

pergh...lu dah macam reporter bai....hahahaha

aRaN said...

Yeahh stop it jejarimeruncingan! kami nak tgk Malaysia maju dalam bola sepak. bukan nak tgk jejemarikekecundangan!

belogkiter said...

macam macam... jodoh pertemuan tangan tuhan

Ocin Chee said...

oh yeke? *sambil tersenyum...
moral of story... xsalah klw jadi insan yg low profile :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...