Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, October 12, 2010

MATAHATI LATEST PROJECT!!!!



Assalamualaikum semua. Okey sedang aku serabut-serabut tadi aku terasa nak mengedit 2 gambar yang aku rasa my best shot masa pernikahan Harun & Farah pada ahad lepas. Job kali ni aku pergi bersama-sama rakan baik aku iaitu Iznul Muazim. Upacara yang serba ringkas tetapi sangat sweet. Harap korang boleh bagi sedikit komen untuk aku memperbaiki gambar-gambar aku selepas ini.Lupa nak bagitau, job kali ni diberikan oleh Andaman Adreen dimana Matahati Picture bernaung dibawahnya. Thankz to pengantin and also to Kak Reen cause giving me this job. Love you all.

Sekian sahaja disini. kita berjumpa lagi di next post. Cheers.



2 comments:

Anonymous said...

nanti kalo saya kawen..awak jadik la photographer sy ea c bongkok!!!~~hehehe!!

beloghakimy said...

ahahah... sampai ati korang panggil aku si bongkok... aku nie tegap tau. hahahah... boley2... x da masalah la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...