Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, October 12, 2010

NEW LAYOUT, NEW BANNER & NEW SEGMENT!!!!

Assalamualaikum semua pembaca-pembaca setia,
Hari ni aku nak mengumumkan bahawa belog aku sudah berubah wajah. Perubahan-perubahan yang telah dilakukan adalah seperti berikut:

1) Layout
Layout yang baru telah aku update dan lebih sesuai untuk aku. Masih mengekalkan warna asas oren, tapi ditambah dengan texture coklat dan gold serta kekuningan. Aku tukar sebab aku nak menimbulkan rasa tenang dan elegant pada belog aku ni.

2) Belog Banner
Belog banner ni aku rasa sudah sampai masanya aku ubah suai sedikit. Aku rasa tak sedikit mana la, macam dah totally ubah segala-galanya.  Aku menonjolkan warna seakan-akan keemasan sebab aku rasa lebih kaya pakai warna emas ni dan kelihatan lebih maskulin bagi aku la. Dan aku selitkan beberapa draft banner aku sebelum banner yang aku gunakan sekarang.

Warna basic banner (Step 1)
Warna yang telah diubahsuai sedikit. (Step 2)
Final product.

3) Segmen baru
Okey selepas habis dengan banner dan layout, aku mula terpikir untuk memasukkan satu segmen baru didalam belog aku ni. Segmen tu korang boleh cari kat sidebar. Segmen ni aku berikan nama Romantika De Amour. Kenapa aku bagi nama tu sebab segmen baru aku ni aku akan letak beberapa love quote atau ayat-ayat cinta dalam seminggu. So bagi yang ingin bercinta dan mencurahkan kasih sayang anda kepada seseorang, korang boleh la guna ayat-ayat ni. Tak da la power sangat ayat-ayat aku ni, tapi boleh la sebagai perisa tambahan dalam percintaan korang ibarat ajinamoto didalam masakan la.

Dipenghujungnya, aku harap dengan ada penambahbaikan kepada belog aku ni, korang semua lebih suka melawat belog aku. Kalau ada sebarang idea kreatif atau sebagainya, korang boleh drop by dekat chat box aku. Sekian. Cheers.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...