Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, October 12, 2010

NAH AMIK KO!!!!

Salam reader semua, harini selepas aku post tutorial adobe aku nak post pasal berita terbaru yang menghiasi ruangan luar negara di surat khabar tempatan. Ni satu lagi kes baling menbaling yang berlaku terhadap Presiden Amerika, Barrack Obama. Kalau dulu kita dapat saksikan Presiden Bush dibaling dengan kasut, tapi kali ni Presiden Obama pula dibaling tetapi bukan dengan kasut dengan buku.

Presiden Obama dibaling buku. -gambar ihsan daripada kosmo.

Ex Presiden Bush di baling kasut.


Aku tulis post ni sebab nak bezakan benda yang dibaling kearah Presiden Amerika dulu dan sekarang. Kalau dulu, Presiden Bush dibaling dengan kasut oleh wartawan Mesir. Bukan main hina lagi Bush ni sebab kena baling dengan kasut. Sekarang ni Obama dibaling juga tetapi dengan buku. Kedua-dua perkara ini menunjukkan status sebenar kedua-dua presiden terbabit. Obama boleh la di kategorikan sebagai seorang yang ilmiah sebab itu hanya dibaling dengan buku. Lain pula dengan bush, kasta bagi Presiden Bush sangat rendah dan boleh diibaratkan seperti kasut ja. Tapi yang peliknya, walaupun Obama dibaling dengan buku, tetapi beliau langsung tidak perasan buku yang dibaling dan tidak mengelak mahupun mengenai beliau.Memang agak sukar untuk menjadi Presiden Amerika ni. Ada ja benda yang akan dibaling kearah mereka. Kita tengok la Presiden lepas ni kena baling apa pula.

So apa-apa pun, bagi aku aku tetap support Obama daripada BusHIT tu. At least Obama tetap mempunyai sedikit pendirian terhadap masyarakat Islam di Amerika. Hopefully Presiden Obama can bring peace to this world and not war. Cheers.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...