Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, October 12, 2010

BERITA BAIK!!!! SIAPA NAK JADI ANGKASAWAN???

Salam pembaca-pembaca yang aku sayangi sekalian. Lagi post dari aku. Kali ni aku ada berita baik untuk semua rakyat jelata di Malaysia ni. Siapa yang nak jadi angkasawan angkat tangan?? Siapa yang nak jalan-jalan dekat angkasa angkat tangan??

Ha mesti korang nak tau kenapa aku suruh angkat tangan. Sebab lepas ni, kalau korang rasa dah cukup kaya dan dah mengidam sangat untuk pergi ke angkasa lepas, aku ada berita baik. Kapal angkasa komersil pertama telah siap diuji di Mojave, Carlifornia. Nak tengok macam mana kapal angkasa ni, korang tengok kat bawah ni.


Kapal angkasa ni di cipta oleh syarikat Virgin Air yang dimiliki oleh Sir Richard Branson. Kelajuan maksimum kapal angkasa ni adalah 4,152 km/j. Laju tu. Apa yang lebih menyeronokkan lagi, kapal angkasa ini boleh terbang di altitud paling tinggi di dunia. Iaitu di bahagian atmosfera paling atas.

Jadi, bagi yang kaya yang teramat sangat, korang boleh la tempah tikit dekat Virgin Air. Harga tiket mesti mahal terbaik punya. So lepas ni korang boleh la kawin dekat PICC, Putrajaya dengan bertemakan angkasa lepas macam Dato' Dr. SMS. Cheers.




1 comment:

QLANtanese AQURius said...

yekew? aku nak ar kalo gitue!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...