Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Thursday, October 14, 2010

ANGKASAWAN PRE-WEDDING (KUKUBESI VS SAIFUL NANG)

Salam readers semua, hari ni aku sajikan korang semua dengan gambar-gambar prewedding Angkasawan Negara kita iaitu Dato' Dr. Sheikh Muszaphar Shukor. Gambar-gambar ini telah dihasilkan oleh kolaborasi 2 photographer terkenal di Malaysia iaitu KUKUBESI dan SAIFUL NANG.Satu lagi lupa nak bagitau terdapat juga gambar daripada Candid Syndrome Team iaitu Kacuk. Bagi aku editing plus composition plus idea diorang ni memang menarik la.Fotografi mereka ni memang telah menaikkan nama Malaysia ke peringkat dunia. Kalau korang tak percaya, korang try la search nama tu. Mesti byk artikel pasal diorang ni. Walaubagaimana pun, aku nak bagi nasihat kepada yang mengkritik gambar diorang ni, korang boleh kritik tapi at least hargai lah sedikit hasil kerja mereka ni.Kalau korang boleh buat sesuatu yang lebih baik dari diorang berdua ni, especially Kukubesi, baru boleh korang kutuk gambar diorang ni tak lawa or what so ever.Apa-apa pun, aku bagi 9/10 bintang untuk koleksi gambar-gambar ni. Credit to Kukubesi , Saiful Nang & Candid Syndrome. Kepada sesiapa yang aku tak credit tu sory bebanyak la. hehehehe... Cheers.

p/s:bila la aku boleh jadi macam diorang ni. Gambar meletup-meletup.












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...