Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Sunday, October 3, 2010

SELAMAT TINGGAL DUNIA PONDAN!!!


Salam readers yang diberkati allah sekalian. Moga korang dalam keadaan sihat-sihat belaka dan di rahmati tuhan. Tajuk post aku kali ni agak kontrovesi sikit. Tapi ada yang aku nak ceritakan disebalik tajuk post aku ni.


Aku mula tertarik dengan dunia belog ni sekitar tahun 2008. Masa tu aku start dengan photo belog dan bukan jenis reading blog. So belog tu hanya bertahan selama satu tahun. Bulan September 2010 aku start balik berbelog ni dan inspirasi aku untuk berbelog adalah belog Silaserazwanali(1) dan belog EsensiImplisit&Eksplisit(tak ada kena mengena dalam cerita ni). Mesti ada diantara korang benci dengan bekas pondan (AzwanAli katanya) ni. Tapi apa yang aku tengok mengenai belog dia, dia ikhlas dalam menulis sehinggakan memaki hamun orang tanpa rasa bersalah dan disedari dan propa lebih.ehehehehe. Tapi sekarang dia dah insaf dan sudah tidak berbelog lagi. Tak dapat dah la aku nak baca isu-isu panas yang dia tulis.Adey.







 


Ni la hamba allah yang sudah insaf selepas 2 kali mengerjakan umrah. Hopefully dia berubah dan tak jadi pondan lagi. Selamat Tinggal Dunia Pondan!!


Aku start baca belog dia since tahun 2009 masa aku berhenti berbelog dulu. So kalau korang tengok tajuk-tajuk belog aku ni semuanya propa lebih. Tapi bagi aku itu yang menarik sebab dapat tarik perhatian korang. Aku ni jenis yang suka mengejek yang agak kasar. So macam tu la isi kandungan dalam belog aku ni selain daripada review or tips yang aku bagi.


Kesimpulannya, tajuk tu sebenarnya tidak mengambarkan isi kandungan. Tapi apa yang menarik korang kena baca dulu baru korang tahu apa sebenarnya.Korang salah anggap, aku ni straight dan bukan bengkang-bengkok.So sapa yang berminat kat aku sila ambil nombor ek.hahahahaha. So sudi-sudi la melawat belog aku yang tidak seberapa ini.Cheers.


1 comment:

Anonymous said...

tol2...
slalu nye tajuk yg gempak la yg wat kan ramai je rs nak baca... ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...