Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Saturday, November 13, 2010

HANTUKAH????

Salam pengunjung setia belog Hakimy. Apa yang korang nampak dalam gambar dekat atas tu?? Betul ke apa yang korang nampak tu?? Nak tau betul ke tak tengok kat bawah ni pulak.
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"





hahaha, korang semua dah tertipu. Ni adalah taktik di negara barat untuk mengelakkan daripada hasil tanaman di kebun mereka dicuri. So boleh la buat benda sama kat Malaysia ni. Seperti yang korang sudah sedia maklum, aku sekarang berada di Fraser Hill dan ini adalah automatik update juga. :))


3 comments:

Wan Zulqhairi said...

Waaa...nnti boleh laa bapak gua cuba benda nih... hehehe...

Anna Boleyn said...

haha kreatif gak diorang ni. mmg btol2 ingatkan hantu tadi.

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah memang kreatif.. mula mempertikaian objek2 aneh yg di katakan hantu slma ni.. btl ke hantu or sekadar taktik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...