Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, November 9, 2010

JOHNNY DEPP IN ALL FACES!!!!

Salam kawan-kawan belog aku semua. Siapa yang tak kenal Johnny Depp angkat tangan!!!! tipu sapa yang tak pernah langsung dengar nama ni atau tau sapa Johnny Depp ni. Bagi yang betul-betul tak tahu ni aku bagi sedikit biodata tentang Johnny Depp.

Nama Penuh: John Christopher Derr II
POB: Owensboro, Kentucky
DOB: 9 June 1963

Johnny Depp adalah pelakon Hollywood yang paling versatile kerana telah melakonkan banyak watak dengan gaya yang berbeza. Setakat ini, beliau telah melakonkan sebanyak 24 watak yang mempunyai personaliti berbeza daripada watak separa gila, physcho sehinggalah watak nerd. Tak percaya jom tengok gambar kat bawah ni.


Memang cool la Johnny Depp ni. Sekian, Salam, Cheers.

credit to: AkuSerabut

4 comments:

zey said...

oh..my..my...
he is so0o0...gawges! =)

err, miss the part dat he became a tranny..~

Asma Jalalyna said...

uhhh uhhh... Johnny Depp my lovee... ngeh ngehhh...

Hanis Manis said...

oh fuck. my faveret actor ni woi! grrrrrrr, rasa macam nak rogol. hahahaha

Aku Hakimy said...

hahhaa... rogol la kalau ada bran.. takut tak terlayan je... huahuahua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...