Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Thursday, December 30, 2010

BOLA BOLA BOLA!!!! BAIK CERITA PASAL HANIS ZALIKHA!!!!

Salam dan selamat petang. Kalau tengok kat mana-mana surat khabar, internet semua cerita pasal bola. Bola jadi pembuka selera. Lagi-lagi pengumuman Perdana Menteri esok cuti. Pergghhhh dapat sambutan hangat tu. Bagus la timnas Malaysia lain kali menang lagi boleh cuti lama sikit. Hhehehe. Teruskan pencapaian korang ye timnas Malaysia. Hope game lepas-lepas ni boleh menang lagi.

Okey dah bosan baca pasal bola kita beralih pula ke sesuatu yang HOT!!!! Hanis Zalikha. Siapa yang tak kenal nama ni angkat tangan??? Siapa yang tak kenal memang NOOB dalam dunia blog ni. Kalau tak kenal meh aku habaq mai kat korang semua. Hanis Zalikha ni adalah seorang blogger, student, model dan banyak lagi la. Link belog dia adalah seperti dibawah:

Okey kenapa aku duk semangat cerita pasal Hanis Zalikha ni?? Bukan sebab aku stalker okey. Ini adalah permintaan beberapa peminat HZ yang ada hantar gambar diorang tangkap candid masa di Titiwangsa. Katanya HZ ni gemar berniaga dan dulu ada bukan gerai jual kuih dalam satu event di Titiwangsa.

Masuk dekat part yang paling best sekali adalah HZ ni macam tau-tau je ada orang ambil gambar dia. Siap sempat macam posing lagi tu. hehehehehe. Tapi memang la, HZ kan model mestilah selalu posing. Okey tanpa membuang masa lagi, aku kepilkan sekali 2 gambar candid yang mamat-mamat ni ambil. Jom tengok.

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"



Betulkah itu gambar HZ??? Betul la sebab aku dah check memang sebijik serupa dengan HZ. Kata diorang lagi masa ni HZ masih suam-suam kuku tak popular sangat. Tapi sekarang meletup gilos dah minah sorang ni. Okey la nak cakap panjang-panjang pun aku dah tak brapa sedap hati oleh kerana masalah yang tak menentu. Sekian dari aku, salam , cheers.

5 comments:

Cik Yana said...

Pehhh~
bukan candid ni,,
mmg model la!

zey said...

sah!
ini hanis zalikha =)

ashraf said...

org kate blog die best.aku bace bosan je

MIMIE AIZA said...

dia cantekkk :)

Si Penakluk said...

mcm erman je bro..hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...