Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Monday, November 8, 2010

KENAPA AKU KURANG UPDATE

Salam readers semua, sejak kebelakangan ni mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa aku tak update. Kalau tak sehari tu mau 3 4 kali juga aku update. Sebab sekarang ni aku sangat sibuk menyiapkan latest video projek aku bersama 2 lagi blogger lain iaitu Aku Serabut & Iznul Muazim.

Untuk project video ni, aku telah diamanatkan oleh 2 orang ni untuk memegang jawatan sebagai Director & Editor. So kiranya aku kena buat terbaik la untuk menghasilkan video yang terbaik ni. Untuk Makluman korang semua, sekarang ni dalam proses offline editing dimana aku akan cantumkan kesemua video shoot menjadi satu. Lewat malam ni aku rasa aku dapat mulakan online editing dengan memasukkan lagu, colour correction dan applying tone.

Lepas ni dah siap aku akan post ke belog dan semua pembaca-pembaca belog aku akan menjadi diantara yang pertama melihat hasil kerja kami. Untuk apa kami semua buat belog ni, korang kena tunggu dan lihat. Bagi yang masih tak tahu tentang apa aku cakapkan ni, aku dah letak trailer video aku ni dekat sidebar atas sekali.Sekian dari aku, Salam, Cheers.




4 comments:

ashraf said...

nak video nak video nak video! :)

beloghakimy said...

ayap: sabo sabo sabo... hahhaha....

Anna Boleyn said...

good luck kimy! :)

beloghakimy said...

thankz anna boleyn... hehehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...