Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, September 28, 2010

KIMY N' THE GANG, TEKA-TEKI, POMPUAN PERASAN

Huyooo... tajuk macam budak sastera, padahal aku nie budak pokok-pokok hijau.... hehehehe... okey malam nie aku sangat kosong tapi kekosongan aku nie telah terisi 1ml dengan gelak tawa daripada teka-teki bodoh member2(kimy n' the gang) aku buat. Lepas meeting aku lepak jap ngan diorang mengeteh a.k.a lepak mamak minum. Kitorang sembang-sembang la pasal mcm2... tup-tup si hanis manis buat OKU plak. Si Iznul muazim cakap die nak beli domain untuk belog die, si hanis manis nie pulak dengar iznul nak beli indo mee... haih... tergelak beso aku ngan arip... Lepas tu yang aku sangat tak tahan pabila si hanis nie keluarkan fakta enfagrow die. "Korang tau tak, gajah boleh bernafas melalui bontot die." Harem ape, kitorang punya la tergelak beso lagi sekali... Mane die tau fakta tu pun aku x tau... Macam-macam lagi la kitorang cite dari perempuan perasan sampai la ke teka-teki mengarut. Nie beberapa teka-teki yang aku nak bagi kat korang:


1- Kangkang kiri, kangkang kanan, masuk lega. Jawapan:spek mata -sumber iznul
2- Masuk tegang, keluar lembik. Jawapan: stokin - aku punya teka-teki


Teka-teki ni maybe agak 18sx tapi jawapan die amat logik dek akal yang masih waras... Aku memang suka lepak ngan member-member aku nie, arip,hanis n iznul... Bukan apa kitorang kalau lepak sangat enjoy dan x byk pkir pasal benda-benda yang serabut... And kitorang ketepikan segala masalah, awek @ boifren.. Memang sangat best... Lagipun aku dah dekat sebulan x lepak dgn diorang nie... Sampai otak pun dah jadi biul...


Masuk pulak bab gosip - adalah seorang budak pompuan kat kolej aku nie, die sangat bajet perasan... Aku mula-mula knal die aku ingat aku yang perasan tup tup die lagi perasan dari aku... Kalau ada budak laki2 tgk mesti die cakap budak tu tgk die... HAWT sangat la tuh!!! Budak tu x dinafikan la muka sesuci lebaran, tapi disebalik muka yang suci tu perasan jugak rupanya... Yang aku dan iznul x puas hati adalah bila kitorg dapat tau die layan sorang mamat pervert nie. Masalahnye, budak pompuan tu tau mamat nie pervert gilos... Kacau pompuan la, mulut puaka cam neraka dan lain-lain lagi... Haih nie la pompuan akhir zaman, x dapat kenal mana intan mana kaca... &*(@*#&*&*#!@%!.... Biarkan cite tu berlalu.....


Ending... Aku release tension aku malam nie dengan beberapa lawak jenaka dari kawan-kawan aku yang otak die masuk air sikit... dan aku still rase idup aku nie kosong... bak kate iznul," x cukup ibadat la tu"... harem punya iznul depan muka die bagi aku... hahahaha... Sekian, selamat malam.
-sumber Hakimy :)



1 comment:

ariph™ said...

gua dah add kawan baik lu yang lu hebah-hebahkan semalam. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...