Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, September 28, 2010

PROJECT H, RELEVANKAH???

Salam, kali ni aku akan memuatkan beberapa gambar untuk project photography aku. Aku sedang menjalankan satu projek iaitu Project H. Projek ni adalah projek dimana aku akan lekatkan semua gambar-gambar aku di dinding bilik aku sehingga penuh. Aku just nak pendapat korang adakah gambar-gambar ni adalah karya yang terbaik atau setakat tangkap muat untuk projek aku ni. Aku ni pun bukan reti sangat ambil gambar. Setakat sedap mata aku memandang dan adalah satu dua komen tu. Aku tak sehebat chot touch, kukubesi, kabir malek atau mukriz latif. Tapi bagi aku cantek itu subjektif dan gambar aku semua aku perasan cantek-cantek belaka. So korang tolong la komen gambar-gambar aku ni. 


 Kosong

 The Guitar 

 Fantasy Swan

 Tua

Yatim

Ni adalah top 5 gambar-gambar aku yang aku rasa berkualiti dan sedap mata memandang. So aku mintak pandangan ikhlas korang untuk memberi komen yang sewajarnya tentang gambar-gambar ni.

Pengakhiran, aku pun baru belajar pegang kamera, setakat tekan butang preview gambar aku tau la. Yang lain tu coming soon. hehehehe... Satu lagi nak tambah, kalau korang nampak tanda nama Matahati tu, Matahati tu adalah company aku dan nama penuh dia Matahati Picture. Nak tengok hasil gambar-gambar aku yang lain, just click here.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...