Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, September 28, 2010

KISAH BUDAK PENDEK!!! MAHER ZAIN???

Selamat petang semua. Hari ni agak mencabar dan menduga aku apabila dua budak pendek(sorang pendek bulu sorang pendek gemuk) sudah attack aku sebab satu isu ni. Korang nak tau isu apa?? Isu dia adalah isu Maher Zain. Siap tulis kat belog diorang lagi tu. Harem sungguh.AAK(Ada Aku kisah) Obses betol budak pendek sorang ni dengan Maher Zain, siap mengeluh sebab tak dapat tiket nak tengok Maher Zain. Geli gila aku tengok.To be frank memang aku tak kenal manusia yang bernama Maher Zain. Bukan sebab aku tak cakna pasal kedatangan Maher Zain ke Malaysia, tapi aku tak pernah nak ambil tahu pasal artis luar negara ni. Banyak lagi artis Malaysia yang boleh aku support daripada support artis luar.Kalau nak cakap pasal nasyid, budak-budak pendek dua orang ni bukan nya kenal artis nasyid Malaysia. Dengar lagu nasyid pun susah. Kalau buka lagu yang aku dengar "Senyum","Dan Bila Esok". Alahai jiwang juga budak pendek 2 orang ni. AAK. heheheheh.

Ooo... ni la Maher Zain.. Produk apa di guna nak buat muka licin macam tu. heheheh...


So, konklusinya adalah berilah sokongan terhadap artis tempatan dan segala produk tempatan. Sebab kita kena merdekakan diri kita daripada jajahan artis luar atau segala anasir luar. hehehe. Apa apa pun korang jangan la gelak pasal aku tak kenal Maher Zain, sebab lebih baik aku kenal Rabbani, Raihan, dan Anuar Zain, diorang artis tempatan yang dikenali nusantara.. hehehe.






2 comments:

ariph™ said...

oi lu la x kenal maher zain. cmmnt kat ak gak. wa kutok lu tuu. haha

Aku Hakimy said...

pa la lu.. ada wa kisah ka lu kutuk wa??? yang wa kisah wa kutuk lu... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...