Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, September 28, 2010

YUSRI DAH NAK KAWIN???

Salam semua, entry kali ni aku nak cerita pasal Yusri yang dah nak kawin.Korang jangan tertipu plak, bukan yusri KRU tu tapi yusri kawan abang aku aka client aku photoshoot untuk pre-wedding dia haritu dekat purtajaya. Insyallah dia bakal kawin pada 2/10/2010 di johor. So hasrat aku sebenarnya disini sebab nak tunjuk hasil karya aku masa shoot pre-wedding bro yusri dan tunang dia myeda.



Untuk makluman korang, photoshoot ini dibuat bulan puasa lepas ditengah-tengah matahati terik. Photoshoot ni dibuat oleh Matahati Picture yang disertai oleh krew-krew Matahati Picture iaitu aku sendiri, Ariff Iskandar dan Iznul Muazim. Photoshoot ini dijalankan sekitar Masjid Tuanku Mizan dan Taman Botani Putrajaya.



Finally, korang bolehlah komen ke kritik gambar aku ni. Tapi pastikan komen dan kritik tu membina. hehehe. Nanti aku upload lagi gambar-gambar koleksi aku.Dikesempatan ni juga aku nak ucapkan kepada Yusri & Myeda Selamat Pengantin Baru. Hope korang suka la dengan gambar-gambar aku ni. Cheers...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...