Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Wednesday, September 29, 2010

AWAK BUSUK!!!

Post kali ni dah macam ayat yang Noh Hujan bagi dekat sorang perempuan kolej swasta ni. Memang aku nak cerita sedikit pasal perempuan yang tidak disukai lelaki. Ciri-ciri nya adalah busuk, selekeh tak tau jaga kebersihan diri. Bukan nak kata lelaki ni wangy, cuma bagi kaum perempuan diluar sana jaga la kebersihan diri tu. Jangan la sampai keluar jalan-jalan, bau badan tu menikam kalbu dan sanubari lelaki. Kalau bau perfume CK,Gucci, Bvlgari ke tak pe la, ni bau badan dengan bau tong sampah sama naik jek.


Pakai la deodorant, perfume atau lotion. Kalau deodorant tu beli la yang mahal sikit macam Rexona jangan pakai yang 3 ringgit dapat 5. Bukan apa, perempuan sebenarnya lagi rajin daripada lelaki, so tunjukkan kerajinan anda itu dengan penampilan yang menawan. Baru saham BSKL korang tu naik mendadak.Biar tak ada bau(neutral) daripada bau tengik.


Kalau pakai baju tu, gosok la sikit, jangan la sampai berkedut-kedut teruk sangat. Lain la kalau baju tu memang spesies kedut tak boleh gosok. Kalau malas sangat nak gosok korang sidai ja baju tu dengan hanger selesai masalah. memang kurang dan tak kedut la baju tu.Lepas tu kalau baju tu dah kotor, tak usah la korang nak pakai lagi. Campak je dalam mesin basuh atau baldi.






Lastly, kalau korang digelar wanita, anda perlu sentiasa kemas dan wangy sedangkan aku pun boleh pakai segala macam produk kecantikan tak kan perempuan tak boleh buat macam tu.Bukan semua perempuan busuk tapi ada juga sesetengah dan aku pun ada pengalaman berhadapan perempuan yang macam ni.Bagi perempuan-perempuan diluar sana yang dah wangi lagi menawan hati dan sanubari tu, teruskan la kerja anda. Lepas ni aku try buat segmen terjah loker@almari@beg dan aku tunjuk dekat korang apa yang ada dalam simpanan  lelaki/perempuan.So have a nice smell. Cheers.



3 comments:

HONEYBEE ANJELL said...

Amboi. Meletop! XP

ima althafunnisa' said...

owh...yang pasti saya tidak seperti wanita di atas..deodoran saya mahal n baju saya bergosok..nak kuar gi cafe pown saya tak pakai baju kedut2..hik3

beloghakimy said...

ima, bagus la kalau camtu... penampilan mesti sentiasa kemas.. baru orang respek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...