Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Wednesday, September 29, 2010

PEREMPUAN SHAWL, KERETA PERDANA!!! BAWAK MACAM????

Hi all bloggers, malam ni aku nak story sikit pengalaman aku membawa kereta dan di ajak berlumba oleh seorang perempuan pakai shawl ni. Untuk makluman korang aku menaiki sebuah Gen-2 1.6 skirting tak cat yang standart. Setibanya aku dekat traffic light, aku pun membuka tingkap. Dalam 5 saat kemudian seorang perempuan memakai shawl RM28 didalam kereta perdana silver yang sarat muatan berat memekik kearah aku dan ajak aku berlumba. Ada ke patut nak ajak Gen-2 berlumba dengan Perdana. bla bla bla bla bla. lepas beberapa minit aku berjaya memotong kereta perdana silver tu. Aku pun blah begitu sahaja dengan mengangkat sebelah kening aku kearah perempuan shawl itu. hahahahahaha.


Aku ingat dah habis cerita, entah macam mana bila aku masuk satu simpang ni aku jumpa perempuan shawl kereta perdana silver tu balik. Simpang tu sempit jadi aku jalan belakang dia. kali ni perempuan shawl tadi bawak macam *&^&^(%$!@#. Bukan main romantika de amour lagi. Sikit-sikit terbrek-brek. Aku tengok dah macam siput sedut dah minah tu bawak. Tetiba dengan tidak semena-mena, boleh perempuan shawl tu brek mengejut. Memang terkejut la aku nasib baik tak comolot dengan bumper kereta dia. Aku memotong kereta perdana silver tu yang aku hanginnya boleh di gelakkan aku secara berjemaah dengan kawan-kawan dia.


Haih. Apa nak jadi la dengan perempuan shawl kereta perdana silver zaman sekarang. Untuk penghabisannya, aku nasihatkan jangan berlumba di jalanraya dan bawak kereta tu berhati-hati. Berhati-hati bukan bermakna perlahan kerana ini boleh mengundang kecelakaan dan bisa menambah jumlah kemalangan dalam Ops Sikap 2010. Salam.


3 comments:

Anonymous said...

KUANGJAAAAAAAAAAAAAAAAA !

KALAU ADA BRAN RACE AA MALAM NI DERR !

beloghakimy said...

hahahah... nie mesti si wan yang ajar ko kan... hehehhehe... ish3...truk btol gf sape ni..

ariph™ said...

pesal lu x race ja? x pon cemolt nya ngan dya. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...