Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Monday, October 11, 2010

Save D' Date : Azuan & Farizan (Video)

Salam semua readers hope korang semua sihat-sihat belaka.
Ok entry aku kali ni aku nak cerita sikit pasal pembikinan short pre wedding clip yang aku buat bersama-sama crew VIP. Video ni aku buat untuk client aku iaitu Faizee. Tapi dalam video ni bukan Faizee tapi kakak dan bakal abang ipar dia Farizan & Azuan. Video ni aku namakan Save D' Date sebab video ni akan diletakkan di facebook untuk menjemput orang datang ke Majlis Perkahwinan mereka.

Bercerita pula tentang VIP, VIP adalah anak syarikat Matahati Picture dimana VIP lebih khusus dalam pembikinan video. Crew-crew VIP adalah Ariff Iskandar, Iznul Muazim dan aku sendiri Hakimy Jury. Aku bahagi company aku kepada dua sebab nak mempermudahkan urusan nanti. VIP sedang menyiapkan diri untuk ke tahap yang lebih tinggi iaitu untuk menjadi videographer perkahwinan. Untuk makluman korang, pembikinan video dari VIP 100% menggunakan HDSLR Canon. Sebab memilih HDSLR kerana ianya mudah untuk digunakan serta kemampuan hampir serupa dengan videocam.

Okey sekarang ni aku nak cerita sikit pasal clip video yang aku dan crew VIP buat semalam. Storyline dia berkisahkan kerinduan antara dua kekasih yang berjauhan. Kerana terlampau rindu, kekasih kepada lelaki tersebut telah mengirimkan surat melalui botol yang dicampakkan ke laut. Kerinduan mereka diselangi dengan saat-saat manis mereka bersama. Aku masukkan sekali video dekat sini tapi video yang aku masukkan ni bukan full video tapi kalau korang nak tengok full video aku masukkan dekat Facebook aku dan company aku. Korang boleh check it out dekat situ.

Hope korang boleh komen video amatur dari aku and crew aku. Video kat bawah ni full version punya.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...