Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Friday, October 22, 2010

KUCING KE HARIMAU???

Nama Penuh: Tiger Nama Manja: Gerger
Salam semua reader belog Hakimy. Okey ni seekor lagi kucing aku yang aku bela kat rumah. Nama dia Tiger tapi nama yang aku dan family aku panggil gerger. Kucing ni antara kucing yang hiperaktif dan yang paking sengal. Kalau korang nak tau, Tiger ni gemar dengan acara freefall. Boleh katakan 2 3 kali jugak la tiger ni sudah terjun dari tingkat 3 rumah aku tu. Tapi yang peliknya, Tiger tidak pernah mengalami kecederaan serius. Paling serius pun dia mengalami konkusi dan pening-pening lalat sikit. hehehe. Untuk makluman korang, kucing aku yang ni adalah kucing aku yang paling berat. Setelah pergi ke klinik veterinar di Cheras minggu lalu, berat kucing aku ni dah menjangkaui 8kg dan doktor telah mengesahkan yang tiger ni menghidapi obesiti. hahahaha. Masa aku dengar tegelak gak aku, aku ingat manusia ja kena obesiti tapi kucing pun boleh kena. Lupa nak bagitau umur dia 4 tahun dah. Agak tua la kucing ni. Moga dia sentiasa sihat. heheheh. Sampai disini sahaja post aku kali ni. Cheers.



4 comments:

faiz said...

free fall tu tuk kuruskan badan sbenarnye.
hahaha

beloghakimy said...

hahaha... x da nyer.. lagi banyak free fall lagi berat natang ni.. heheheheh

Hanis MY said...

alahaii comel sungguh gerger ni geram nak pegang dia, eh adventurous sungguh hobi freefall adehhh

beloghakimy said...

hahaha.. memang sangat comel pun.. ehhehe... hanis aritu cakap nak buat bannerkan??? nak banner yang camner???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...