Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Sunday, October 17, 2010

QUICK UPDATE FROM CAMERON HIGHLAND

Salam pembaca2 sekalian, lokasi aku hari ni adalah di Taman Agro Tourism, Cameron Highland. Cuaca agak panas sekitar 22 darjah celcius tetapi keadaan agak berangin.

Tapi bukan tu yang aku nak ceritakan sebenarnya, tapi aku nak ajak korang semua untuk tengok program realiti baru iaitu Detik Bersama Sony Handycam. Rancangan ini akan ditayangkan pada jam 6.30petang di Astro Ria. Aku bagitau sebab maybe aku ada masuk dalam cerita tu semasa ujubakat.

Jadi jangan ketinggalan untuk menonton program ni yang sangat menarik dan diacarakan oleh Awal Ashaari. Sampai disini sahaja quick post aku. Cheers. Doakan perjalanan balik aku selamat. Salam..

5 comments:

Admin said...

Salam, Taman Agro? hmmm kendalian FAMA ke? Kalau situ memang banyak shot cantik leh buat; lebih2 lagi close up untuk bunga2 ... tumbuhan dan buah2 segar.

beloghakimy said...

yup tempat memang agak cantik... tapi malang nya saya pergi bukan untuk photoshoot, tapi untuk kerja lapangan... hehehhe..

Hanis MY said...

Salam ziarah... promosi kat sebelah tu masih terbuka ke? banner blog baru? kalau terbuka sy berminat la...hehe, btw nak tny kalau buat couple shoot gerapa eh charge dia? berminat nk bergambar, nanti buat la tips pasal fotografi dan juga edit gambar..stakat ni guna yg auto je huhu... saja suka2 capture my hubby n me...time shooting mlm yg plg lemah tak reti nak adjust spy gambar cantik...

beloghakimy said...

ha promo yang sebelah tu still on lagi... hehehe... couple shoot kalau nak buat murah jek... ley bagi emel x??? snang saya nak anta quotation n harga... coming soon tips photography... hehehe

Hanis MY said...

yahuuu..arigatou ni emel.. gifog07@yahoo.com
p/s:masih lg fail nak folo..adakah sebab server kat sini huk2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...