Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Saturday, October 23, 2010

TRIP TO BROGA HILL!!!

Salam reader dan pembaca sekalian.

Post kali ni aku nak share sikit hasil photography aku yang tak seberapa di Broga Hill.

Tujuan aku pergi sana untuk riki atau cari lokasi menarik untuk shoot pre-wedding nanti.

Aku pergi bersama Iznul pukul 6.45pagi dan sampai di kaki bukit Broga pada jam 7.00pagi.

Perjalanan mendaki mengambil masa 30minit. Ramai gila orang kat atas tu.

Kalau nak buat pre-wedding kena datang hari bekerja dan bukan weekends.

So korang tengok-tengok la gambar yang aku post ni. Ikut korang la nak komen ke kutuk ke.

Yang penting bagi aku, buang yang keruh ambil yang jernih. hehehehe. Cheers.

Aku tak suka tone kaler ni.

Yang ni bagi aku ok juga.

Yang ni terbaik sebab ada aku dalam gambar ni.

p/s: model bidan terjun semua. Warna gambar ni aku bereksperimentasi sahaja. Lawa tak lawa tu terpulang kepada setiap individu.hehe.. Cheers.



1 comment:

Unknown said...

salam, best juga dapat release tension kat atas tu...best la blog ni n saya follow...klu sudi follow saya pulak http://mazha-2010.blogspot.com/2010/10/taun.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...