Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Thursday, October 21, 2010

MOTOR SUKAN, DIMANA KAU!!!!

Salam pembaca-pembaca yang dikasihi dan dihormati sekalian. Hari ni buat pertama kalinya aku akan bagitau korang tentang minat aku selain fotografi. Aku seorang yang mempunyai taste yang tinggi. Minat aku selain fotografi adalah menunggang motosikal berkuasa besar. Aku tak ada pun motor berkuasa tinggi atau dikenali sebagai sportbike atau superbike. Tapi aku selalu mengikuti rakan-rakan aku untuk dan mencuba motor-motor mereka. Motor apa yang pernah aku bawak. Antaranya adalah Kawasaki Er6n, Ninja 250, ZX6r(1997) dan juga CBR600r. Meh tengok model motor-motor yang pernah aku bawa.

NINJA ZX6R (1997)

ER6n

NINJA 250r

CBR600r

Aku memang sukakan kelajuan, tapi aku tetap tak berani bawa laju-laju kalau naik superbike. Paling laju pernah aku bawa adalah 150km/j. hehehehe. Bukan motor aku kalau apa-apa jadi nanti susah aku. hehehehe.Antara banyak-banyak motor ni, akau suka motor ninja 250r. Walaupun cc enjinnya rendah, tetapi motor ini mempunyai kuasa yang lebih berbanding mana-mana motor berkuasa 250cc.

Last but not least, aku berazam untuk mendapatkan satu superbike ni tak kira la model apa. Target aku sekarang adalah untuk simpan duit dan dalam bulan Mac 2011 aku mampu untuk memiliki sebuah ninja 250r. hehehe. So dalam masa yang sama aku nak promote kat korang syarikat fotografi aku iaitu Matahati Picture. Kalau nak bagi aku job, silalah emel atau call aku. Sekian sahaja. Cheers.



2 comments:

zerox said...

woi...letak gambo motor aku satu....hehe

beloghakimy said...

mana gambar motor ko??? motor jenis apa???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...