Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Monday, October 25, 2010

FOLLOWER KE 100TH!!!

Salam readers semua. Alhamdulilah atas sokongan korang semua hari ni follower aku sudah mencecah 100 follower. Maybe still sikit lagi tapi aku amat berterima kasih kat korang semua sebab tanpa korang belog aku ni tak meriah macam sekarang. Dengan adanya follower sebanyak ni dan insyallah still counting, aku akan lebih kerap update belog aku dengan benda-benda yang menarik.

Nak tau siapa follower aku yang ke 100. Lihat dibawah.

Pemilik belog ini adalah Aregya dan nama belog dia adalah AreGya. So korang boleh la pergi melawat belog dia ni. Nice belog Aregya ni. Aku ada sedikit hadiah untuk AreGya iaitu banner Button yang aku akan letak di sidebar aku. Thankz Aregya sebab menjadi follower aku.


Sampai disini sahaja celoteh aku untuk kali ni. Nantikan update terbaru daripada belog Hakimy. Cheers.


1 comment:

Azirah said...

oyey!!! dpt hadiah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...