Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Thursday, October 28, 2010

SELESAI SUDAH SESI BERSAMA CHEF HAKIMY.

Salam, dan selamat pagi kepada rakan-rakan belog sekalian. Mesti korang pelikan kenapa aku panggil diri aku ni chef.

Sebab apa aku gelar diri aku chef adalah sebab tadi aku telah beraksi dengan cemerlang dalam goreng mengoreng jawapan peperiksaan aku tadi.

Sesi goreng mengoreng ni dimulakan malam tadi semasa aku dan clasmate aku buat discussion dekat facebook.

Bermacam-macam perencah dan perasa tambahan aku masukkan kedalam jawapan peperiksaan aku sampai aku rasa agak terlebih garam didalam masakan aku.

Aku berterima kasih sangat-sangat kat Chiaki Sakiyurai sebab bagi aku idea dan tips untuk menjawab exam pagi tadi.

Thankz jugak kat member-member belog yang tolong doakan aku tadi. Cewah macam menang anugerah bintang popular pula.

Sebelum aku merepek dan menggoreng post belog aku ni, lebih baik aku akhirkan disini. Sekian, salam dan cheers.


2 comments:

kyle said...

tahniah selesai menggoreng, chef, hehehe

~ i K i N ~ said...

alamak, ade name aku plak...
nih malu nih... wahahaha!
ape g, da link tuh bayar ahh!
banner tuh aku mane? kuikui!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...