Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Thursday, October 28, 2010

IPHONE PUN BOLEH BUAT VIDEO KAWIN!!!

Salam pembaca-pembaca belog Hakimy. Aku kali ni just nak share sedikit info dekat korang.

Mana yang tak tahu aku nak bagi tau sekarang. Okey kalau korang perasan sekarang ni musim DSLR yang teramat banyak dijalanan.

Sekarang ni tumbuh bagai cendawan gak company-company yang buat video guna DSLR sebab sekarang kebanyakan DSLR terutamanya Canon boleh merakam video dalam format HD.

Kiranya tu tak heran lagi tapi yang aku nak bagitau ni lagi la pelik. Ada satu company videography yang aku sangat respek dan salute telah melakukan shooting perkahwinan menggunakan Ipod Touch dan Iphone 4.

Memang mantap video diorang ni. Nama company ni CST Production dan ni aku bagi sikit bukti rakaman video perkahwinan menggunakan Ipod dan Iphone.Kalau korang ingat, CST Production ni pernah masuk akhbar Kosmo sebab mereka adalah founder dalam dunia HDSLR video making.




Korang dah nampak sendiri buktinya kan.  Mereka ni profesional jangan korang buat benda yang sama pulak. Nanti marah orang tengok korang rakam video cam rakam video ehem-ehem pakai handphone.

Kalau korang nak tengok hasil dia, korang boleh pergi ke website di http://cstproduction.com/v3/ . Bagi aku hasil kerja CST memang tak da tandingan la dengan syarikat lain kerana kreativiti, ketelitian dan kesungguhan yang terbaik dari ladang.Aku bagi rating 4.5/5 bagi CST Production ni.

So kalau korang nak kawin, nak bertunang, nak buat video clip pape korang boleh check it out dekat website CST http://cstproduction.com/v3/ .

Akhirkata, aku dan group aku pun berharap kitorang boleh jadi kreatif macam CST ni kalau buat video. Ada satu video dalam proses pembikinan, kalau dah siap nanti aku upload k.Sekian. Cheers.


5 comments:

faiz said...

Cara lak ai.
cancel la beli DSLR

beloghakimy said...

hehehe... dslr lagi power... kene pakai DSLR jugak.. hehehe

.... said...

nk amik CST kene simpan duet banyk2 bro, pekej2 mmg 5k keatas...

Cstproduction said...

Thanks....Hakimy kerana menyokong kami...
To : ... said... Sekarang CST audah ada (pakej baru) starting price RM 3800
to more Detail 03-41050843

beloghakimy said...

thankz CST komen dekat sini..
terharu ada gak VIP nak komen dekat sini. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...