Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Sunday, October 24, 2010

HAKIMY WARDROBE PART 1!!!!

Hello readers semua, hari ni aku akan tunjukkan sedikit koleksi pakaian aku yang terbaru.Aku akan muatkan dalam beberapa post setiap sejam. Malas tulis panjang-panjang, tengok je gambar-gambar ni.

SHIRT FROM ZARA MAN

ZARA MAN - Baju simple tapi looks elegant kalau pakai. Boleh dilipat jadi short sleeves dan still kelihatan menarik.Kualiti kain untuk baju ni juga aku respek sebab sedap dan sungguh lembut apabila dipakai.

Tag dia simple tapi menarik. Memang nampak exclusive.

Aku suka part ni sebab dia punya shoulder clamp ni ada satu layer tambahan warna maroon. Menonjolkan baju yang simple ni.

Poket hadapan yang kemas serta jahitan yang menarik. Tidak berserabut.

Overall aku bagi:4/5 bintang untuk baju ni.

Baju Zara Man ni sesuai untuk dipakai ke kuliah, tempat kerja mahupun jalan-jalan sebab kelihatan simple dan elegant. Aku beli dekat butik Zara Man KLCC. Next Shirt pada next post (Part 2). tungguuuuuuu. Cheers.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...