Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, October 26, 2010

MATI KERNA TERSALAH PILIH!!!!!

Salam readers semua. Hari ni sungguh menyayat hati kerana apa yang telah berlaku di Sumatera Barat dimana bumi sumatera digegarkan dengan gempa bumi dan tsunami setinggi 3 meter. Mari kita sama-sama sedekahkan al-fatihah kepada mangsa-mangsa yang beragama Islam.

Okey ni satu lagi cerita sedih yang aku nak kongsi dengan pembaca belog aku. Mati Kerna Tersalah Pilih itu adalah tajuk entry aku kali ni. Siapa yang mati dan bagaimana dia mati akan ku beritahu sebentar sahaja lagi.

Siapa yang tak kenal sotong bernama Paul. Sotong ini didapati mati di akuarium tempat dia tinggal. Mengikut pakar forensik yang aku temubual ditempat kejadian, Paul mati akibat serangan jantung selepas melakukan satu lagi tilikan mengenai permainan bola. Serangan jantung ini adalah akibat tersilap tilik untuk perlawanan Kedah vs Kelantan baru-baru ini.(tak percaya tengok gambar kat bawah). Perlawanan itu dimenangi Kelantan.


Akibat malu Paul mula tidak keruan.Simptom awal yang ditunjukkan Paul adalah kemurungan dan akhirnya menghembuskan nafas terakhir hari ini akibat serangan jantung bertubi-tubi.hehehehe. Kehilangan Paul amat dirasai oleh kaki judi bola.

So kesimpulannya, bagus juga Paul ni mati tak da dah la orang nak berjudi bola sebab takut kalah. hehehe. Sekian, hakimy melaporkan untuk Belog Hakimy. Peace No War. Cheers.

Gambar ihsan daripada AkuSerabut




3 comments:

Asma Jalalyna said...

ahahahaaaaaaaaa... konon je... siannn...

Aku Hakimy said...

konon la... byk sgt org cite pasal paul ni mati... reka cite sikit... ehheheh

Are-Gya said...

cian paul..sob sob sob...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...