Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Monday, October 25, 2010

TOLONG JANGAN JADI MACAM NI!!!!

Salam Readers semua. Hari ni aku ada satu situasi untuk korang judge elok atau buruk. Tapi bagi aku memang buruk sangat la perangai dia.Ni aku sertakan kronologi buruk minah 2 orang ni.

1. Seorang perempuan dengan begitu slumber badak buka pintu kereta dan membuang segugusan sampah ke dalam longkang.

2. Buat muka tak tahu berlalu pergi bersama seorang lagi minah(pemandu kereta).

3. Kawan aku usha slack dekat dia.

4. Dengan rasa bangga lagi bongkak serta angkuhnya mengHON kawan aku dan aku sekali yang berada ditempat kejadian.

5. Kemudian kedua-dua minah yang harap ja muka lawa tapi perangai macam hampeh ni memecut kereta dia dihadapan kami.

Okey tu kronologi dia, so apa pendapat korang?? Bagi aku la, dah la buat salah buang sampah dalam longkang lepas tu boleh pulak buat perangai macam sampah. Aku pun tak tau nak cakap camna. Kalau nak kategorikan muka lawa diorang tu aku boleh bagi 2/5 bintang. Tapi perangai diorang tu aku bagi -10/5 bintang.

Aku harap tiadalah rakan-rakan blogger aku diluar sana mengulangi perangai buruk kedua-dua minah ni. Dengan ini, aku dengan rasa bangga ingin menghadiahkan minah sampah 2 orang ni sehelai tshirt seperti dibawah.





Sekian, Wasalam. Cheers.



5 comments:

eiela said...

segugus tuh sampah, bukan sekeping. Melampau.. Elok Malaysia nih jadi macam Singapore la, rakyat diorang mana berani nak buang sampah merata-rata.

Aku Hakimy said...

hehehe.. banyak tu sampah bukan sikit2... hehehe.. kalau buat mcm singapore susah nnt lingkup kerajaan.. hehehe

beLLa said...

-10 tuh. haha! memang xptotpon diowang neh. agak2la nak buang sampah pon

Aku Hakimy said...

heheheh... ya -10... buang sampah satu hal, kerek satu hal lagi....

Are-Gya said...

nnt ko jmp kasi hadiah tu beb besh gilers...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...