Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, October 26, 2010

GAGAL LA DIORANG NI!!!

Salam readers dan selamat petang semua. Oleh kerana aku ni seorang peminat gadjet kamera, aku nak share sikit kat korang semua gambar-gambar mereka yang gagal dalam menggunakan kamera dengan betul. Lawak jugak gambar-gambar ni, so korang tengok la camna. hehehe.

Ni ambil gambar tapi lens cap tak buka. Aku biasa juga camni sebab tergesa-gesa nak ambil gambar.

Yang ni lagi tak boleh belah. Ingat gune teropong boleh zoom la kamera tu. Takdapat nyer jack.

Ni betul-betul gagal la, korang rasa mana dipasang dulu, CCTV atau Signboard.

Someone please help this old lady. Kecian pun ada aku tengok nenek ni, anak dia tak ajar ke camna nak guna kamera. hehhe
Sampai disini sahaja, salam dan cheers.


4 comments:

eqacashperlala said...

hahaha!
gambar last kelakar

Aku Hakimy said...

hahah... konfident je nenek tu.. hehehe

efa said...

haahhaha...tak bleh blah smua ni...kelakar sungguh hehehe

Are-Gya said...

sengal tul!! adik aku pon pndai snap..hahahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...