Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Monday, October 25, 2010

HTC WILDFIRE: BRING FRIENDS TOGETHER

Salam dan selamat pagi semua, aku nak mintak sedikit pertolongan daripada korang semua. Pagi tadi aku usha-usha internet aku ada ternampak satu contest ni. Aku rasa aku memang boleh masuk.hehehe. Contest ni daripada HTC iaitu HTC WILDFIRE BRINGS FRIENDS TOGETHER. So kalau boleh korang tolong like dekat gambar aku dan kawan-kawan aku. Mana tau ada rezeki aku dapat jugak menang HTC tu. hehehe. Insyallah. Apa tunggu lagi aku bagi link ni terus korang tengok kalau korang suka korang tekan button LIKE kalau tak suka tapi boleh diterima pun tekan button LIKE. heheheh. Ni link dia Hakimy On HTC http://htcwildfirecontest.com/main/view.php?id=709 . Kalau korang nak join contest ni pun boleh tak da hal punya. Jom reramai join. Hehehhe.


Ni aku letak sekali gambar aku ni masa ni baru lepas habis shooting dekat Royale Chulan Hotel. Thankz kepada sesiapa yang dah vote. Love uols. hehehehe.Cheers.

p/s: ni link dia sekali lagi. hehehe. http://htcwildfirecontest.com/main/view.php?id=709




1 comment:

Anna Boleyn said...

dah like da.. goodluck kimy eyy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...