Pages

KLIK KLIK KLIK !!!

Tuesday, October 26, 2010

GURLZ PLEASE BEWARE!!!! BUKAN BEWARE OF DOG, TAPI???

Amaran pada Kaum Wanita dan kepada semua kaum perempuan yang memandu. Kes ni benar-benar menakutkan.

Kesah ini betul-betul terjadi dekat Pulau Pinang.

Ingat lagi tak dgn kes Ms Canny Ong yang dirogol dan dibunuh?
Kisah nya ada seorang perempuan ni berhenti dekat stesen gas "pay-at-the-pump" untuk isi minyak.Sebaik saja dia siap isi minyak tu dan nak beredar,seorang pekerja kat situ buat pngumuman yang kad kredit perempuan ni ada problem sikit.

Pekerja tu suruh perempuan ni masuk ke dalam untuk bayar, tapi perempuan ni confused la sebab transaksi menunjukkan yang pembayaran kad kredit dia diluluskan dan tak ada masalah apa-apa pun. So perempuan tu bagitau la pekerja tu dan dia pun bersedia nak beredar ke kereta dia balik.Tapi pekerja tu tetap bertegas dan suruh dia masuk dalam. Perempuan tu pun decided untuk masuk ke dalam. Sebaik sahaja dia masuk kat dalam,dia mula marah kat pekerja tu.

Lalu pekerja tu suruh dia bertenang dan bagitau hal sebenarnya,nak tau apa?
Sebenarnya masa perempuan tu tengah isi minyak,pekerja tu nampak ada laki menyelinap kat belakang kereta perempuan tu dan pekerja tu dah pun telefon polis. Perempuan tu pun apalagi, takut la,dia pun try intai dan dia nampak pintu kereta dia terbuka dan lelaki tu keluar dari kereta dia.

Sekarang ni,ada laporan yang mengatakan yang sekarang ni ada gang yang amik body part orang perempuan. Salah satu cara diorang adalah dengan menyelinap masuk kereta orang perempuan masa perempuan tu tengah pump gas atau beli barang kat kedai TENGAH-TENGAH MALAM!!
kemudian,dia orang akan potong kaki perempuan tu untuk memudahkan diorang culik dan bunuh perempuan tu.

Satu cara lagi pulak,dia orang akan masuk kedalam kereta yang tak ada orang dan tak berkunci kemudian culik perempuan tu dan bunuh dia.Semalam pun ada Crime Investigation di Astro menceritakan kes yang sama di Hong Kong . Tapi perlakunya adalah pemandu teksi yang mengambil penumpang perempuan selepas lepas tengah malam. Memang ngeri.

sumber- facebook
Komen aku: Aku punya la baca benda ni aku ingat orang kerja kat stesen minyak tu nak rogol perempuan tu, tengok-tengok di nak selamatkan. hehehehe. Selalunya pekerja-pekerja di stesen minyak, 7eleven ni semua ok la. Macam aku gak dulu masa kerja 7 eleven, dan KFC. Aku nampak orang mencurigakan aku datang dekat bakal mangsa dan mintak dia buat apa-apa yang patut tak pun call polis. So tak kira lelaki ke perempuan ke, sila lebih berhati-hati k terutamanya perempuan. CHEERS.

 

7 comments:

mizzapple said...

takutnya.
skg nie mcm2 mnde bleh blaku.

atie rahaman said...

reminder -.-" cuak plak nk naek cab huhu

beloghakimy said...

hahaha... naik cab boleh... tapi berhati2 la... beli paper spray.. kalau pape jadi sembur jek.. ehhehe

Qistina said...

so scary....
ade je idea diorang ni....
tq ye hakimy 4 da info...

beloghakimy said...

welcome qistina...

Si Pengukir JIwa said...

tkut lo,,thanks share

Azirah said...

takotnya!!! xnk kuar mlm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...